ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Τη Δευτέρα στις 10-3-2014 στο χώρο του 4ου Γενικού Λυκείου Κορίνθου, στο πλαίσιο του προγράμματος που εκπονείται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με αντικείμενο την "Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά", οι εκπ/κοί του Σχολείου μας πήραν μέρος στο ένα από τα δύο βιωματικά εργαστήρια της 1ης επιμορφωτικής συνάντησης, με θέμα : "Σχολικός εκφοβισμός: θύτες-θύματα-θεατές, μη τιμωρητικές μέθοδοι" της κ. Α. Καραβόλτσου, Εκπ/κού Αγωγής Υγείας (Msc), Θεατρολόγου (Mst Drama in Education), Μαθηματικού.
Το άλλο βιωματικό εργαστήριο είχε τίτλο : Με το παιχνίδι ρόλων προσεγγίζουμε "ΤΟ ΑΛΛΟ" με τον κ. Στ. Βγαγκέ, Δάσκαλο- Εμψυχωτή Θεατρικού Παιχνιδιού.
Η 2η επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στις 7-4-2014 στον ίδιο χώρο του Λυκείου.
Το θέμα του σεμιναρίου αυτού ήταν :
Εξοικείωση των μαθητών που μαθαίνουν ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα με τη χρήση λεξικού με υπεύθυνες τις κ. Χρυσαυγή Γλένη Εκπαιδευτικό Π.Ε. /Δρ. Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ και
κ. Τερψιθέα Ρηγοπούλου Σχολική Σύμβουλο Π.Ε.
Στο τέλος όλοι οι συμμετέχοντες πήραμε μέρος σε βιωματικά εργαστήρια.
Η 3η επιμορφωτική συνάντηση έγινε στις 12 Μαΐου 2014 στο αμφιθέατρο του 4ου Λυκείου Κορίνθου.
Το θέμα του σεμιναρίου ήταν : "Εικόνα και γλώσσα" με εισηγήτρια την κ. Μ. Λεωνίδα, Σκηνοθέτιδα ? Εκπαιδεύτρια.
Οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να δημιουργήσουν φωτο-ιστορίες με θέμα : "Περιμένοντας......." !!!
Η 4η επιμορφωτική συνάντηση έγινε στις 27 Μαΐου 2014 στο γνώριμο πια χώρο του 4ου Λυκείου Κορίνθου.
Το θέμα της συνάντησης ήταν : Μαθησιακές δυσκολίες: Γενικές και Ειδικές (δυσλεξία). Συμπτώματα- Δείγματα- Δυσκολίες. Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αντιμετώπισης. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Μελέτη περίπτωσης
Το θέμα πραγματικά χρήσιμο και σύγχρονο για τη σχολική και εκπαιδευτική κοινότητα όπως επίσης και αιτία προβληματισμού των σύγχρονων οικογενειών.